Գլխավոր
Հյուսիսային համալսարանի «Ռոմանագերմանական և ռուս բանասիրության» ամբիոնի առաքելությունն է պատրաստել օտար լեզվի բանիմաց մասնագետներ՝ զինված խորը և հիմնավոր գիտելիքներով, ժամանակակից աշխատաշուկայի պահանջներին բավարարող բանասերներ և մանկավարժներ: Ուսումնական ծրագրով նախատեսված առարկաների դասավանդումը թույլ է տալիս պատրաստել մասնագետներ, որոնք ունեն թե՛ խորը մասնագիտական և թե՛ ընդհանուր հումանիտար և սոցիալ–տնտեսագիտական, բնագիտական գիտելիքներ: Դասերն ընթանում են ինչպես տեսական, այնպես էլ գործնական պարապմունքներով, իսկ դասավանդման մեթոդների հիմքում ընկած է ինտերակտիվ դասավանդումը և ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառումը: Ուսումնական բուն գործընթացից զատ՝ ամբիոնում իրականացվում են նաև գիտական, կրթական և մշակութային նախագծեր:
Ամբիոնն իրականացնում է հետևյալ առարկաների դասավանդումը՝
- 17-19-րդ դարերի արտասահմանյան գրականության պատմություն
- 20-րդ դարի արտասահմանյան գրականության պատմություն
- Անտիկ գրականության պատմություն
- Առածաբանության թարգմանաբանական հիմնախնդիրները
- Արտասահմանյան գրականության պատմություն
- Արտասահմանյան գրականություն
- Բանավոր հաղորդակցության հմտություններ
- Բառագիտություն
- Գործաբանական լեզվաբանություն
- Գործնական քերականություն
- Գրավոր հաղորդակցման հիմունքներ
- Երկրագիտություն (երկրորոդ օտար լեզու)
- Երկրագիտություն (հիմնական օտար լեզու)
- Երկրորդ մասնագիտական օտար լեզու (անգլերեն, ֆրանսերեն, իսպաներեն)
- Թարգմանության տեսություն և պրակտիկա
- Լեզվաբանության և հաղորդակցման տեսություն
- Լեզվի պատմություն
- Հիմնական օտար լեզու (անգլերեն, ֆրանսերեն, ռուսերեն)
- Մայրենի և օտար լեզուների զուգադրական վերլուծություն
- Ոճագիտություն
- Ռոմանագերմանական բանասիրության հիմունքներ
- Ռուս գրականության պատմություն
- Ռուսաց լեզու
- Վերածննդի արտասահմանյան գրականության պատմություն
- Տեսական հնչյունաբանություն
- Տեսական քերականություն
- Օտար լեզու (անգլերեն)
- Օտար լեզվի դասավանդման մեթոդիկա
- Արտասահմանյան գրականություն (հատուկ գլուխներ)
- Հիմնական օտար լեզու (հատուկ գլուխներ)
Դասախոսական կազմ՝
Ամբիոնում դասավանդում են 9 դասախոս, որից՝ 2 բ.գ.թ., 2 դոցենտ
Ամբիոնի վարիչի պաշտոնակատար՝ Ք. Ռշտունի
Ընդունելության ժամերը՝
երկուշաբթի, երեքշաբթի՝ 09:30-14:00
Փաստաթղթեր
ՓաստաթղթերԱնձնակազմ
Կրթություն
1993 – 1998 թթ. Ուսանող՝ Երևանի Վ. Բրյուսովի անվ. լեզվաբանական համալսարան
“Օտար Լեզվի և հասարակագիտության” ֆակուլտետ,
“Անգլերեն լեզու և քաղաքագիտություն” բաժին
Աշխատանքային փորձ
2007– առ այսօր . “Հյուսիսային Համալսարան”. Ռոմանագերմանական և ռուս բանասիրության ամբիոն. Անգլերեն լեզվի դասախոս:
2015- առ այսօր. Ռոմանագերմանական և ռուս բանասիրության ամբիոնի վարիչ:
2014-2015 թթ. Ռոմանագերմանական և ռուս բանասիրության ամբիոնի վարիչի տեղակալ
1998 – առ այսօր. Անգլերեն լեզվի կրկնուսույց
1998 – 2006 թթ. “ՎԱՆ-94” Նոտարական թարգմանչական գրասենյակ
Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների թարգմանիչ
Դասավանդվող առարկաները
Հիմնական օտար լեզու /Անգլերեն I-IV կուրսեր /
II մասնագիտական օտար լեզու /Անգլերեն I-IV կուրսեր, մագիստրատուրա /
Մայրենի և օտար լեզուների զուգադրական տիպաբանություն /III կուրս /
Լեզվաբանություն և հաղորդակցման հիմունքներ /II կուրս /
Գործաբանական լեզվաբանություն /IV կուրս/
Լեզվի պատմություն /IV կուրս/
Գործնական քերականություն /I- IV կուրս/
Մասնագիտական օտար լեզու /Անգլերեն, I կուրս մագիստրատուրա /
Հրապարակումներ
- Քաղաքացիական դաստիարակության պատկերացումների ձեվավորումը օտար լեզվի դասին (անգլերեն լեզվի օրինակով): Հյուսիսային համալսարանի հրատարակչություն, «Հյուսիսափայլ», գիտական հոդվածների ժողովածու; Երևան 2017 թ.; էջ 97-102
Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն
1994- 1999 թ.թ. Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան օտար լեզուների ինստիտուտ
2009-2012 թ.թ. Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան լեզվահասարակագիտական համալսարանի անգլերենի բառագիտության և ոճագիտության ամբիոնի հայցորդ
Գիտական աստիճան, կոչում
Բանասիրական գիտությունների թեկնածու
Թեկնածուական թեմա - «Թշնամություն>> և բարեկամություն>> հասկացույթների լեզվամշակութային առանձնահատկություններն անգլերենում և հայերենում>>, 2012թ.
Աշխատանքային փորձ
1990-ից մինչ օրս-Երևանի Հյուսիսային Համալսարան, անգլերեն լեզվի դասախոս
2009-ից մինչ օրս –ԵՊԼՀ, անգլերեն լեզվի դասախոս
Դասավանդվող առարկաները
Հիմնական օտար լեզու/անգլերեն/, Գգործնական քերականություն, Բառագիտություն, Ոճագիտություն, Օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկա, Անգլերենը ակադեմիական նպատակների համար, Օտար լեզուների դասավանդման ժամանակակից մեթոդները , Իմաստաբանություն
Հրապարակումների ընտրանի /5 և ավելի/
- Անգլերեն joy և հայերեն ուրախություն բառերի հոմանշային շարքերը հրատարակված <<Մխիթար Գոշ>> գիտամե-թոդա¬կան հանդես, 3[23[, 2009, Երևան Էջ 17-19
- On the Semantic Field of Joy հրատարակված <<Մխիթար Գոշ>> գիտամեթոդա¬կան հանդես, 3/2009, Երևան Էջ 20-23
- Թշնամի հասկացույթի վերլուծությունը միջմշակութային և միջլեզվական տեսանկյունից հրատարակված ԵրՊԼՀ, <<Բանբեր>> հանդես ,<<Լեզու, մշակույթ, հաղորդակցություն>> 1(19), Երևան2012, <<Լինգվա>>հրատարակչություն Էջ 19
- Թշնամի հասկացույթը <<ազգի թշնամի>> իմաստային դաշտում /զուգադրական վերլուծություն/ հրատարակված ԵրՊԼՀ, <<Բանբեր>> հանդես, Ռոմանագերմանական բանասիրություն,1(21) Երևան-2012,<<Լինգվա>>հրատարակչություն>> Էջ 19-25
- Բարեկամ հասկացույթի վերլուծությունը անգլերենում և հայերենում միջմշակութային տեսանկյունից հրատարակված ԵրՊՀ, <<Աստղիկ>> հանդես, (22-23,) Երևան ,(22-23), 2012-2013, <<Սահակ Պարթև>> հրատարակչություն Էջ 217-223
- Բարեկամություն հասակացույթը լեզվամշակութային համատեքստում հրատարակված <<Բանբեր>>, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան, 1(32), Երևան -2015 Էջ 8
- “A Cross-cultural Survey of the Semantic Field of Joy in English and Armenian. “/<<Ուրախություն>> իմաստային դաշտի միջմշակութային վերլուծությունը անգլերենում և հայերենում>> հրատարակված <<Բանբեր>>, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան, 1(32), Երևան -2015 Էջ 12
- “Fairy Tale Allusions in Advertisements.” /<<Հեքիաթների գրական անդրադարձերը գովազդներում>> հրատարակված <<Բանբեր>>, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան, 1(34), Երևան -2015 Էջ 6
Լեզուներ
Հայերեն, անգլերեն, ռուսերեն, ֆրանսեր

Կրթություն
1961թ- Պուշկինի անվան դպրոց
1972թ․- Վալերի Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարան (Փիլիսոփայության ֆակուլտետ)
Աշխատանքային փորձ
1976-1993 թթ․-Աշխատել է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում որպես դասախոս։ Զբաղվել է գիտ․աշխատանքներով, գրել աշխատություններ 3 մասնագիտություններով (կիբերնետիկա, հաշվողական տեխնիկա, մեքենայաշինություն)
1993-1995 թթ․- Աշխատել է Մոսկվայում Հայ-Մոսկովյան գիմնազիայում որպես ռեկտորի օգնական
1997-2000 թթ,- Դասախոսել է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում
2000 թ․-ից դասախոսում է Երևանի Հյուսիսային համալսարանում
2007թ․-ին աշխատել է Հայաստանի պետական մանկավարժական համալսարանում որպես դիմորդ
2015թ․-ից աշխատում է որպես դասախոս Վալերի Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարանում
Դասավանդվող առարկաները
Ռուսաց լեզվի քերականություն և ռուսաց լեզվի գրականություն
Հրապարակումների ընտրանի /5 և ավելի/
1976-1993 թթ․-ին աշխատելով Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում՝ գրել է աշխատություններ 3 մասնագիտություններով (կիբերնետիկա, հաշվողական տեխնիկա, մեքենայաշինություն)
2004թ-ին աշխատելով Երևանի Հյուսիսային համալսարանում՝ հրապարակվել է «Հոգեբանության ֆակուլտետի դաագիրք» ժողովածուն, որի համահեղինակն է
2004թ-ին հրապարակվել է «Իրավաբանական ֆակուլտետի դասագիրք» ժողովածուն, որի համահեղինակն է
2005թ-ին հրապատակել է «Ռուս լեզվի դասավանդման մեթոդիկա հայկական ֆակուլտետների ուանողների համար» հոդվածը
2014թ-ին գրել է զեկույց «Ռուսական դարձվածները և նրանց համարժեքները հայոց լեզվում» վերնագրով
2017թ-ին գրել է «Իրավաբանական տերմինները և նրանց դասավանդումը հայկական ֆակուլտետներում» աշխատությունը
Լեզուներ
Հայոց լեզու, ռուսաց լեզու, գերմաներեն

2007 թ. – Դոցենտի գիտական կոչում
1999 թ. Թեկնածուական ատենախոսության պաշտպանություն Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում, մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճան
1988 թ. - Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտի ասպիրանտուրա
1980-1985 թթ. Երևանի Վ.Բրյուսովի անվան ռուսաց և օտար լեզուների մանակավարժական ինստիտուտ, ռուսաց լեզվի և գրականության ֆակուլտետի ուսանող, ռուսաց լեզու և գրականություն և մանկավարժություն:
Գիտական աստիճան
Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ
Թեկնածուական թեմա` Բառապաշարի և բառակազմության փոխկապակցված ուսուցումը ոչ լեզվական բուհերի ուսանողներին (ուսումնամասնագիտական ոլորտի գործունեության հաշվառմամբ):
Աշխատանքային փորձը
- -մինչ օրս Հյուսիսային համալսարանի ռւսաց և օտար լեզուների ամբիոն, ռուսաց լեզվի դասախոս:
- 2005-մինչ օրս Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ-ի ռուսաց լեզվի ամբիոնի դոցենտ:
- 2003-2005. Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ-ի ռուսաց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի ասիստենտ:
- 1987-2003. Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ-ի ռուսաց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի դասախոս:
- 1986-1987 Մասիսի № 2 դպրոցի ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչ:
- 1985-1986. Քարակերտի № 1 դպրոցի ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչ:
Կարդացվող դասընթացներ`
Հին սլավոնական լեզու,
Բարբառագիտություն,
Պատմական քերականություն,
Ռուս գրական լեզվի պատմություն,
Ոճաբանություն,
Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը
Ռուսաց լեզվի դիախրոնիկ և սինխրոնիկ տեսանկյունները
Համեմատական լեզվաբանություն
Հանրալեզվաբանություն և լեզվամշակութաբանություն
Լեզվապրագմատիկա
Հազորդակցական լեզվաբանություն
Օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկա
Վերապատրաստումներ
- Մոսկվայի մանկավարժական պետական համալսարանի կողմից իրականացվող «Ռուսական հումանիտար արշավ» ԱՊՀ երկրներում ծրագրի մասնակցություն, 2016 թ. հոկտեմբեր:
- «Հայաստանի ժամանակակից ուսուցչի դպրոց» հանրապետական նորարարական մանկավարժական ծրագրի շրջանակում կազմակերպված «Մուլտիմեդիա էլեկտրոնային ուսուցման ձեռնարկները Հայաստանի հանրակրթական դպրոցների աշակերտների ռուսաց լեզվի ուսուցման համակարգում»: ՀՀ ԿԳՆ կրթության ազգային ինստիտուտ, 2016 թ. հունիս:
- Ռուսաց լեզվի դասավանդման տեսություն և մեթոդիկա: 19-23 հոկտեմբերի 2015թ., Ռուսաստանյան գիտության և մշակույթի կենտրոն Երևանում, Ռուսաստանյան նոր համալսարան, ք.Երևան:
- Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի կազմակերպված պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմի որակավորման բարձրացման դասընթաց, 2015թ. ապրիլի 13-ից մայիսի 7-ը, ք.Երևան:
- ՌԴ կրթության և գիտության նախարարության Աստրախանի պետական համալսարանի «Լեզվաբանական և բանասիրական գիտելիքները միջազգային ասպարեղում» ծրագիր, 2013թ. հոկտեմբերի 9-19, ք.Աստրախան:
- Հայաստանի բուհերի ռուսաց լեզվի և գրականության դասախոսների որակավորման բարձրացման «Ռուսագիտության արդի խնդիրներ» դասընթացներ, 2013թ. մայիսի 21-24-ը, ք.Երևան:
- «Հայաստանի ժամանակակից ուսուցչի դպրոց» հանրապետական նորարարական մանկավարժական ծրագրի շրջանակներում կազմակերպվսծ «Ժամանակակից տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաների օգտագործումը ռուսաց լեզվի դասերին» դասընթաց, 2011թ. հունիս, ք.Երևան:
- «Ժամանակակից ռուսաց լեզվի արդի խնդիրներ» և «Ռուսագիտության արդի խնդիրներ» դասընթացներ: Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) համալսարան, 2010թ. հոկտեմբերի 12-23-ը, ք.Երևան:
Անդամակցություն
- Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ-ի օտար լեզուների ֆակուլտետի գիտական խորհրդի անդամ:
- Հայաստանում Ռուսաց լեզվի և գրականության դասավանդողների միջազգային ասոցիացիայի անդամ:
- «Ռուսագիտության արդի հիմնախնդիրները» գիտամեթոդական հանդեսի խմբագրական կոլեգիայի անդամ:
- Դպրոցականների հանրապետական օլիմպիադայի նախադահ:
- ՀՀ բուհերի ընդունելության հանձնաժողովների անդամ:
- Մասնակցություն «Բազմամշակույթային ուսուցման ռիսկերն և դրանց նվազեցման ճանապարհները» դրամաշնորհային ծրագրին:
Հրապարակումներ
Հեղինակ եմ 92 հրատարակությունների, այդ թվում՝
- 2 մենագրություն,
- “Лингвопрагматический аспект изучения аутентичных текстов”;
- “Моделирование структуры денотативного пространства текста”;
- 59 հոդվածներ,
- 28 ուսումնա-մեթոդական ձեռնարկ:
Լեզուներ
հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն

Կրթություն
2000 - 2006 թթ. ԵՊՀ Ռոմանագերմանական ֆակուլտետի ուսանող
Գիտական աստիճան, կոչում
Մագիստրոս
Մագիստրոսական թեզ «Կրավորական սեռը իսպաներենում և հայերենում»
Աշխատանքային փորձ
2002-2004 թթ. աշխատել է «XL» լեզվի կենտրոն»
2005-2007 թթ. աշխատել է «Հայկական Բաց Համալսարան »
2007-2012թթ. աշխատել է«Կրթության Միջազգային Ակադեմիա »
2011թ. առ այսօր« Հյուսիսային համալսարան»
Կարդացվող դասընթացներ
Ւսպաներեն լեզու և գրաանություն, երկրագիտություն
Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն, իսպաներեն
2003-2006 Երևանի Վ. Բրյուսովի անվ. Պետական լեզվաբանական համալսարանի գրականագիտության ամբիոնի հայցորդ
1997-2002 Երևանի Վ. Բրյուսովի անվ. Պետական ինստիտուտ, ստացել եմ անգլերենի և գերմաներենի ուսուցչի որակավորում
Գիտական աստիճան, կոչում՝
Բանասիրական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ
Թեկնածուական ատենախոսության թեման՝ «Մատանիների տիրակալը» եռագրության կերպարային համակարգը պատմագրական գործընթացի համատեքստում (գրական անվան շուրջ)»:
Աշխատանքային փորձ՝
2012-2017 Երևանի Հյուսիսային Համալսարան - անգլերեն լեզվի դասախոս
2012-2015 Երևանի Հյուսիսային Հակալսարանի խմբագրական-հրատարակչական խորհրդի անդամ
2012-2013 Երևանի Հյուսիսային Համալսարան – ամբիոնի վարիչ
2005-2012 Երևանի «Ինտերլինգվա» լեզվագիտական համալսարան – անգլերեն լեզվի դասախոս
2004-2007 Երևանի ՞Եվրասիա՞ միջազգային համալսարան – անգլերեն լեզվի դասախոս
2002-2005 Երևանի Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) պետական համալսարան – անգլերեն լեզվի դասախոս
Դասավանդվող առարկաները՝
Անգլերեն լեզվի ոճագիտություն, Հիմնակա օտար լեզվի երկրագիտություն, Գրավոր հաղորդակցման հիմունքներ, Բանավոր հաղորդակցության հմտություններ, Մայրենի և օտար լեզուների զուգագրական վերլուծություն, Միջմշակութային հաղորդակցություն, Գործաբանական ոճագիտություն, Անգլերենի ածանցյալ բառերի գործաբանական հայեցակերպերը գեղարվեստական գրականությունում, Բառարանագրություն, Ամերիկյան անգլերեն, Երկխոսության տեսություն, Քաղաքական տերմինաբանություն, Կոնֆլիկտի տեսություն, Անգլերենի նորաբանւթյունների իմաստաբանւթյուն և գործաբանություն, Ճանաչողական գործաբանություն, Խոսույթի գործաբանական վերլուծություն, Փաստարկային գրավոր և բանավոր խոսք, Լեզվահոգեբանություն:
Հրապարակումների ընտրանի /5 և ավելի/
- Роль имен собственных в трагедии Шекспира «Гамлет». ՞Կանթեղ՞ գիտ.հոդվ. ժող. #2 (19). 2004.
- ՞Символика Кольца, и её отражение в именах героев Братства Кольца՞. Современные проблемы армянского, русского и зарубежного литературоведения (вопросы филологии)՞. Вып. 2, Ереван, ЕГЛУ, «Лингва», 2006.
- ՞Литературное имя в романе Уильяма Теккерея “Ярмарка тщеславия". ՞Կանթեղ՞ գիտ.հոդվ. ժող. #1 (34). 2008.
- “Имя собственное как концепт”. Высказывание, текст в когнитивном, прагматическом и культурологическом аспектах», т. 2,Челябинск, 2008.
- О семантической организации имён собственных в армянском языке. ՞Կանթեղ՞ գիտ.հոդվ. ժող. #3 (36). 2008.
- “О некоторых структурных особенностях английского личного имени”. Լեզուն, գրականությունը և արվեստը միջմշակութային համաեքստում . ԵՊՀ,
- “Имя собственное как лингвистический феномен” . “Ակոունք” գիտական հոդվածների ժողովածու 2013.
- “Поэтика имени собственного в сказочном эпосе Дж.Р.Р. Толкиена”. “Lambert” Academic Publishing. LAP, Германия, 2014.
- “Поэтическая ономастика в произведениях английских авторов”. Учебно-методическое пособие. Изд-во “Эгея”, Ереван 2016.
Լեզուներ՝
անգլերեն, ռուսերեն՝ վարժ, գերմաներեն՝ լավ, ֆրանսերեն՝ բավարար:
1988-1998թթ. Երևանի Մաշտոցի անվան թիվ 185 դպրոց
1998-2002թթ. Երևանի Պետական համալսարանի ռոմանո-գերմանական
բանասիրության ֆակուլտետ, ստացել եմ մանկավարժ-լեզվաբանի որակավորում
Գիտական աստիճան
2002-2004թթ. ԵՊՀ-ի ռոմանո-գերմանական բանասիրության ֆակուլտետ, ստացել եմ
մագիստրոսի կոչում
Աշխատանքային փորձ
2007-2009թթ. Երևանի Մաշտոցի անվան համալսարան, անգլերեն լեզվի դասախոս
2013թ.-ից սկսած՝ Երևանի Հյուսիսային համալսարան, անգլերեն լեզվի դասախոս
Կարդացվող դասընթացներ
Մասնագիտական անգլերեն տնտեսագետների, իրավաբանների, հոգեբանների համար
Հրատարակված գիտական հոդվածներ և ձեռնարկներ
Ani Grigoryan, ˝The Individual Writing Style of Virginia Woolf's Fiction˝, Հյուսիսափայլ, Ե., 2017թ., էջ 25-32
Լեզուներ
Հայերեն, անգլերեն, ռուսերեն, գերմաներեն