logo-hy

  ՀՅՈՒՍԻՍԱՅԻՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

tum150

Թումանյան-150

Այսօր Հ. Թումանյանի ծննդյան 150-ամյակի կապակցությամբ Հյուսիսային համալսարանի դասախոսական և ուսանողական կազմը՝ ռեկտոր Բ. Մակիչյանի գլխավորությամբ, Լոռվա ձոր հասարակական կազմակերպության նախագահ Ս. Երիցյանի,  գրողների միության նախագահ Էդ. Միլիտոնի մասնակցությամբ, ծաղկեպսակ դրեցին գրողի՝Ազատության հրապարակում գտնվող հուշարձանին: Ողջունելով մասնակիցներին՝ ռեկտոր Բ. Մակիչյանը նշեց, որ  2009 թ.  Հյուսիսայինհամալսարանումստեղծվածթումանյանական «Վերնատուն» գիտական (ներկայումս՝ գիտամշակութային)կենտրոնի գործունեությունն ուղղված է եղել Ամենայն հայոց բանաստեղծի կյանքի ու ստեղծագործության ուսումնասիրությանը, նրա հոգևոր ժառանգության տարածմանը: Իսկ Թումանյանի կյանքի յուրաքանչյուր հիշարժան դրվագ բուհում նշվում է առանձնահատուկ շուքով: Իր խոսքում Բ. Մակիչյանն անդրադարձավ այն միջոցառումներին, որոնք նախաձեռնել  է բուհի  ղեկավարությունը թումանյանական տարվա կապակցությամբ՝ հատկապես կարևորելով  «Թումանյան-150» հոբելյանական հուշամեդալի հիմնադրումը(այն կտրվի թումանյանագիտության ոլորտում զգալի ներդրում ունեցող գործիչներին),  «Հյուսիսայինհամալսարան» պաշտոնաթերթի  «Թումանյան-150» հավելվածի տպագրումը,   համալսարանի դասախոսների և ուսանողների պատվիրակության այցելությունը Թումանյանի Դսեղիտուն-թանգարան (ի դեպ, փետրվարի 19-ին Դսեղ գյուղում կազմակերպվելիք թումանյանական միջոցառումների հանդիսավոր արարողության ընթացքում Հյուսիսային համալսարանի «Թումանյան-150» հուշամեդալով կպարգևատրվեն ՀՀ գրողների միության նախագահ Էդվարդ Միլիտոնյանը, բարեգործ Գագիկ Ծառուկյանը, ինչպես նաև Դսեղի և Երևանի Թումանյանի թանգարանները, իսկ Ազգային ժողովի պատգամավոր Վահե Էնֆիաջյանի, ինչպես նաև Հյուսիսային համալսարանի գիտական հետազոտությունների, նորարարական ծրագրերի և հետբուհական մասնագիտական կրթության կենտրոնի ղեկավար Գ․ Ասատրյանի և համալսարանի լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի ղեկավար Գ․ Հակոբյանի հուշամեդալները կհանձնվեն փետրվարի 20-ին Հյուսիսային համալսարանում կազմակերպվող «Թումանյան-150» միջոցառման ընթացքում։ 

Hayas1 Hayas2 Hayas3

  «Բաց» դասը անցկացնում են տնտեսագետ ուսանողները

Համալսարանում աստիճանաբար մեծ տարածում է գտնում ստուգարքները «բաց» դաս-սահիկահանդեսների միջոցով անցկացնելը, որոնց մասնակցում են տարբեր կուրսերի ուսանողներ, դասախոսական ու վարչական կազմից ներկայացուցիչներ: Այս անգամ «բաց» դաս-ստուգարքը «Կառավարչական աշխատանքների ընդունում» առարկայի շրջանակներում էր, դասախոս ու նախաձեռնության հեղինակ՝ Հայաս Հակոբյան: Նման օրինակով ստուգարքն անցկացնելը հնարավորություն է տալիս ուսանողներին գրեթե ամբողջությամբ տիրապետել դասընթացի նյութերին, քանի որ յուրաքանչյուր շնորհանդեսում ներառված են մի քանի ամբողջական թեմաներ: Ստուգարքի այս ձևը արդյունավետ է նրանով, որ ուսանողները, հետևելով մյուսների աշխատանքին, հենց ստուգարքի ընթացքում յուրացնում են նաև այլ թեմաներ:Միաժամանակ, ստուգարքը «բաց» դասերի ու սահիկահանդեսի միջոցով անցկացնելը մղում է ուսանողին ինքնուրույն հետազոտական աշխատանքի, ինչի շնորհիվ    հաճախ դուրս են գալիս թեմայի շրջանակներից՝ յուրացնելով դասընթացին առնչվող ավելի շատ նյութ:

               monitoring3     monitoring1   monitoring2

«Հեռակա ուսուցման դասընթացների կազմակերպում՝ հեռավար կրթական տեխնոլոգիաների զուգորդմամբ» դրամաշնորհային ծրագրի ամփոփիչ մշտադիտարկում

Հայաստանի բարձրագույն կրթության Նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի (ՆՄՀ) շրջանակներում 2016թ. դեկտեմբերի 23-ին «Կրթական ծրագրերի կենտոն» պետական հիմնարկի և Հյուսիսային համալսարանի միջև կնքված «Հեռակա ուսուցման դասընթացների կազմակերպում՝ հեռավար կրթական տեխնոլոգիաների զուգորդմամբ» դրամաշնորհային ծրագրի իրականացման աշխատանքների երկամյա շրջափուլը մոտեցավ իր ավարտին:

‹‹Հեռակա ուսուցման դասընթացների կազմակերպում՝ հեռավար կրթական տեխնոլոգիաների զուգորդմամբ» դրամաշնորհային ծրագրի նպատակն է խթանել ՀՀ-ում հեռավար կրթության զարգացումը, նպաստել կրթական ծառայությունների մատուցման տարածքային համաչափ զարգացմանն ու ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման միջոցով մարզերում բարձրագույն կրթության հասանելիության ապահովմանը: Ծրագրի իրականացումը բաղկացած էր չորս փուլերից: Ինչպես յուրաքանչյուր փուլի ավարտին, այնպես էլ չորրորդ, ամփոփիչ փուլի ավարտին 2018թ. դեկտեմբերի 19-ին ‹‹Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ԾԻԳ-ի ներկայացուցիչների հետ կայացավ կատարված աշխատանքների մշտադիտարկման ամփոփիչ հանդիպումը, որի ընթացքում քննարկվեցին ինչպես ծրագրի չորրորդ փուլի, այնպես էլ ծրագրի ողջ ընթացքում իրականացված աշխատանքներն ու գործողությունները, ծրագրով սահմանված նպատակների և ստեղծված արդյունքների համադրելիությունն ու այն խնդիրները, որոնք ի հայտ էին եկել ծրագրի իրականացման ընթացքում:

 Նշենք, որ Ծրագրի շրջանակներում Հյուսիսային համալսարանի երևանյան և ՀՀ Լոռու մարզի Ալավերդու մասնաճյուղում իրականացվել են հեռավար ուսուցման լաբորատորիաների վերանորոգման, կահավորման աշխատանքներ, լաբորատորիաները հագեցվել են համապատասխան համակարգչային սարքավորումներով: Աշխատանքներ են տարվել նաև համալսարանի կայքի վերափոխման և հեռաուսուցման Moodle համակարգին դրա հարմարեցման ուղղությամբ: Իրականացվել է հեռավար ձևաչափով տասնհինգ դասընթացների ուսումնական նյութերի թվայնացում՝ էլեկտրոնային շտեմարանների ստեղծում: Դրամաշնորհային ծրագրի համատեքստում մշակվել և հրատարակվել է «Հեռավար ուսուցում» ուսումնական ձեռնարկը: Իրականացվել են համալսարանի պրոֆեսորադասախոսական և վարչական անձնակազմի մեթոդական վերապատրաստումներ հեռավար դասընթացների կառուցման ուղղությամբ. հեռավար կրթության տեխնոլոգիաների, հեռավար դասընթացի ստեղծման առանձնահատկությունների և առցանց հաղորդակցման կանոնների ոլորտում:

Հայտարարություններ

Պայմանագրի շնորհման հայտարարություն

09.11.2018
Պայմանագրի շնորհման հայտարարություն

ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ«Հյուսիսային համալսարան» ՍՊԸ-ի կողմից իրականացվող «Հեռակա ուսուց...

Թափուր աշխատատեղ

16.10.2018
Թափուր աշխատատեղ

Հյուսիսային համալսարանը հայտարարում է մրցույթ ներքոհիշյալ ամբիոններում ամբիոնի...

Գլխավոր նորություններ