logo-hy

  ՀՅՈՒՍԻՍԱՅԻՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

ellearning

Հարգելի գործընկերներ, մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային
կենտրոնը (ՈԱԱԿ) իր լեհ գործընկերների հետ կազմակերպում է «Ուսուցման և ուսումնառության արդյունավետ մեթոդներ» առցանց դասընթացը՝ 120 րոպե տևողությամբ, անգլերեն լեզվով։ Այն վարելու են միջազգային ճանաչված փորձագետները։ 

Ընդունելով այն պարզ ճշմարտությունը, որ աշխարհն արդեն առաջվանը չէ, կրթական ոլորտի առաջնահերթություններից է դառնում առցանց դասավանդման մեթոդների յուրացումն ու կիրառումը։ Այս անչափ օգտակար դասընթացը կանցկացվի դեկտեմբերի 17–ին, ժամը 16:00։
Մասնակցությունն անվճար է, նախնական գրանցման և այլ մանրամասների ծանոթանալու համար կարող եք այցելել՝
https://www.anqa.am/hy/%D5%B6%D5%B8%D6%80%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D6%80/%D5%AB%D6%80%D5%A1%D5%A4%D5%A1%D6%80%D5%B1%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D6%80/%D5%A8%D5%B6%D5%A4%D5%B8%D6%82%D5%B6%D5%BE%D5%B8%D6%82%D5%B4-%D5%A5%D5%B6-%D5%B0%D5%A1%D5%B5%D5%BF%D5%A5%D6%80-%D5%B8%D6%82%D5%BD%D5%B8%D6%82%D6%81%D5%B4%D5%A1%D5%B6-%D6%87-%D5%B8%D6%82%D5%BD%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%B6%D5%A1%D5%BC%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%A1%D5%B6-%D5%A1%D6%80%D5%A4%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6%D5%A1%D5%BE%D5%A5%D5%BF-%D5%B4%D5%A5%D5%A9%D5%B8%D5%A4%D5%B6%D5%A5%D6%80-%D5%A4%D5%A1%D5%BD%D5%A8%D5%B6%D5%A9%D5%A1%D6%81%D5%AB%D5%B6-%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%AF%D6%81%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%A1%D5%B6-%D5%B0%D5%A1%D5%B4%D5%A1%D6%80/?fbclid=IwAR2ZXb0CYVJ5-qXvTQB06pIkco1Ior4asuos0p0CWMt_hyYd9879CyOsFfY

heravar

Հարգելի՛ ուսանողներ և դասախոսներ

Առկա ուսուցման բակալավրիատի և մագիստրատուրայի ուսանողները կշարունակեն դասերը առցանց եղանակով՝ ըստ ընթացիկ դասացուցակների:

Հիմք ընդունելով հանրապետության ազգաբնակչության բժշկական ապահովության պահպանման համար ՀՀ առողջապահության նախարարության ս/թ. նոյեմբերի 6-ի հմ. ԱԹ/04/25408-2020 գրությունը և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության առաջարկը՝ Հյուսիսային համալսարանը որոշում է կայացրել մինչև 2020/2021 ուստարվա 1-ին կիսամյակի ավարտն ուսումնական գործընթացի կազմակերպումն իրականացնել հեռավար/առցանց ձևով:

Ուսումնական գործընթացի և ընթացիկ այլ հարցերի դեպքում կարող եք դիմել ձեր դեկանատներ հետևյալ հեռախոսահամարներով՝

Մանկավարժության և բանասիրության ֆակուլտետ՝ (010)55-41-35

Իրավագիտության ֆակուլտետ՝ (010)55-41-95

Տնտեսագիտության, կառավարման և ինֆորմատիկայի ֆակուլտետ՝ (010)55-98-81

School 01

 

Հյուսիսային համալսարանը հայտարարում է մրցույթ հետևյալ ամբիոնների վարիչի պաշտոնի համար՝

  • Իրավագիտության և հասարակագիտական առարկաների ամբիոն
  • Տնտեսագիտության և կառավարման ամբիոն
  • Մանկավարժության և հոգեբանության ամբիոն
  • Լեզուների, գրականության և լրագրության ամբիոն:

 

Պաշտոնին ներկայացվող պահանջներ՝

 

Ամբիոնի վարիչի գործունեությանը ներկայացվող պահանջներին կարող եք ծանոթանալ կից ներկայացված ամբիոնի վարիչի պաշտոնի անձնագրով (կից փաստաթուղթ):

Մրցույթին մասնակցելու համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի ցանկը՝

  • դիմում
  • կրթության և համապատասխան որակավորման մասին վկայականի՝  դիպլոմի (դիպլոմների), պատճենը
  • ինքնակենսագրություն CV
  • աշխատանքային գրքույկի պատճենը
  • հանրային ծառայության համարանիշի պատճենը
  • անձը հաստատող փաստաթղթի (անձնագիր, նույնականացման քարտ) պատճենը:

Փաստաթղթերը կարող են ներկայացվել հետևյալ  էլեկրոնային հասցեով՝  Այս էլ-փոստի հասցեն ծածկագրված է թափոնափոստի բոթերից։ Այն տեսնելու համար անհրաժեշտ է միացնել JavaScript։, թեմա բաժնում նշելով համապատասխան ամբիոնի անվանումը:  Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետ է սահմանվում նոյեմբերի 13-ը:

HAYTARARUTYUN

Հարգելի ուսանողներ,

<<Մոսկվայի տուն>> մշակութային-գործարար կենտրոնը հրավիրում է աշխատանքի

Московскому культурно-деловому центру «Дом Москвы» в Ереване требуется личный помощник руководителя.

Требования:
  • Четкая, грамотная речь на армянском и русском языках;
  • Ответственность, самостоятельность, целеустремленность;
  •  Свободное владение ПК (Excel, Word, Outlook);
  • Грамотная устная и письменная речь;
  • Соблюдения норм делового этикета и переписки;
  • Быстрый ум, навыки принятия решений;
  • Интерес к развитию профессиональных навыков и личностном развитии;
  • Коммуникабельность, дипломатичность, доброжелательность;
  • Чувство стиля, интеллигентность, аккуратность, ответственность;
  •  Высшее (неполное высшее) образование.
Обязанности:
  • Работа с внутренней документацией;
  • Административная поддержка руководителя организации;
  • Организация рабочего дня, планирование встреч, совещаний и переговоров, рассылка писем, документов, распоряжений, указаний и т.п.;
  • Организация совещаний, бизнес-встреч, визитов, приемов, поездок (подготовка документов, презентаций, отчетов, протоколирование собраний);
  • Подготовка аналитических, информационно-справочных материалов, отчетности;
  • Работа с персоналом;
  • Выполнение личных поручений руководителя.
  • Соблюдения норм делового, телефонного этикета и переписки;
  •  Помощь в решении плановых и организационных вопросов.
Предлагаем вам:
  • Оформление согласно ТК РФ;
  • Официальная заработная плата;
  • Рабочий день с 09:00 до 18:00 (возможны задержки в зависимости от режима работы руководителя)
  • Своевременную оплату труда;
  • Обучение и повышение компетентности;
  • Повышение заработной платы по итогам испытательного срока;
  •  Оплачиваемый ежегодный отпуск.
  • Вы нам подходите, если вы обладаете:
  • Высоким уровнем ответственности и самостоятельности;
  • Хорошими навыками общения и коммуникаций;
  • Высоким уровнем самодисциплины;
  • Желанием с удовольствием помогать другим и настроены на достижение согласия и сотрудничества в коллективе;
  • Вы заряжены на рост и развитие;
  • Вы мобильны – «легкими на подъем»
  • Готовы быть на связи 24/7
Вклад, который мы ожидаем:
  • Освободить личное время руководителя таким образом, чтобы полностью снять с него рутину и дать сосредоточиться на стратегии развития;
  • Умение находить взаимовыгодные решения, готовность помочь коллегам и брать ответственность за работу команды;
  • В любых ситуациях добиваться поставленных целей, являющихся приоритетными для компании, оптимально используя все ресурсы;
  • Быть честным, отзывчивым, любящим и умеющим помогать человеком.
Если у вас нет опыта работы, но при этом вы молоды, амбициозны и у вас достаточно стремления и желания учиться новому, присылайте ваше резюме!
Если вы внимательно ознакомились с описанием вакансии и уверены, что эта работа для вас, ждем вашего отклика.
Резюме на русском языке с указанием темы «Личный помощник руководителя» можете отправить на электронную почту //e.mail.ru/compose/?mailto=mailto%Այս էլ-փոստի հասցեն ծածկագրված է թափոնափոստի բոթերից։ Այն տեսնելու համար անհրաժեշտ է միացնել JavaScript։">Այս էլ-փոստի հասցեն ծածկագրված է թափոնափոստի բոթերից։ Այն տեսնելու համար անհրաժեշտ է միացնել JavaScript։.

--
С уважением, Анастасия Битюкова
Тел.: +7 374 41442221
Email: //e.mail.ru/compose/?mailto=mailto%Այս էլ-փոստի հասցեն ծածկագրված է թափոնափոստի բոթերից։ Այն տեսնելու համար անհրաժեշտ է միացնել JavaScript։">Այս էլ-փոստի հասցեն ծածկագրված է թափոնափոստի բոթերից։ Այն տեսնելու համար անհրաժեշտ է միացնել JavaScript։

logo nu coloured

Հարգելի ուսանողներ և դասախոսներ,
 
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը, պայմանավորված կորոնավիրուսի տեմպերի աճով, որոշում է կայացրել հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում, քոլեջներում, բուհերում հոկտեմբերի 15-ից մինչև հոկտեմբերի 29-ը դասերն անցկացնել հեռավար եղանակով։
Ուստի առկա ուսուցման բակալավրիատի և մագիստրատուրայի ուսանողները վաղվանից դասերը կանցկացնեն առցանց եղանակով ըստ ընթացիկ դասացուցակների: Անհրաժեշտության դեպքում կկազմակերպվեն Zoom հարթակից օգտվելու կանոնների վերաբերյալ վերապատրաստումներ:
Առողջ եղեք, կհանդիպենք հաղթանակած:
 

Հայտարարություններ

Արդյունավետ մեթոդներ՝ առցանց տիրույթում

30.11.2020
Արդյունավետ մեթոդներ՝ առցանց տիրույթում

Հարգելի գործընկերներ, մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնը (...

Հայտարարություն

30.11.2020
Հայտարարություն

Հարգելի՛ ուսանողներ և դասախոսներ Առկա ուսուցման բակալավրիատի և մագիստրատուրայի...

Գլխավոր նորություններ