Հասցե՝ |
ՀՀ. ք. Երևան 0070, Ալեք Մանուկյան 15ա |
Հեռ. (+37410) 554052, 573317, 552139 |
E-mail info@northern.am |
ՀԵՌԱՎԱՐ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԵՌԱՆԿԱՐՆԵՐԸ ՀՅՈՒՍԻՍԱՅԻՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ
Հայաստանի բարձրագույն կրթության Նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի (ՆՄՀ) շրջանակներում 2016թ. դեկտեմբերի 23-ին «Կրթական ծրագրերի կենտոն» պետական հիմնարկի և Հյուսիսային համալսարանի միջև կնքված «Հեռակա ուսուցման դասընթացների կազմակերպում՝ հեռավար կրթական տեխնոլոգիաների զուգորդմամբ» դրամաշնորհային ծրագրի մեկնարկը տրված է:Ծրագրի նպատակն է խթանել ՀՀ-ում հեռավար կրթության զարգացումը, նպաստել կրթական ծառայությունների մատուցման տարածքային համաչափ զարգացմանն ու ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման միջոցով մարզերում բարձրագույն կրթության հասանելիության ապահովմանը: Ծրագրի իրականացումը նախատեսվում է 4 փուլով՝ 20 ամիսների ընթացքում: Ծրագրով նախատեսված առաջին փուլը մոտենում է իր ավարտին (հունվարի 1-ից մինչև հունիսի 30-ը), որի ընթացքում, արդեն իսկ, Հյուսիսային համալսարանի Ալավերդու մասնաճյուղում և Երևանում ստեղծվել են լաբորատորիաներ՝ համապատասխան կահավորմամբ ու համակարգչային տեխնիկայով:
Ծրագրով նախատեսված գործողությունների պլանին համապատասխան երկրորդ փուլի ընթացքում մեկնարկելու են աշխատանքներ կապված հեռավար ձևաչափով ուսուցմամբ դասընթացների ուսումնական նյութերի էլեկտրոնային շտեմարանների ստեղծման, հեռավար ուսուցման կազմակերպման մեթոդական ձեռնարկի մշակման, բուհի կայքի (որտեղից կապահովվի մուտք հեռավար կրթության հարթակ) վերափոխման ուղղությամբ: Այսպիսով ծրագրի իրականացումը հնարավորություն կսեղծի շրջաններում բնակվող մեր հայրենակիցներին, առանց մայրաքաղաք այցելելու ոչ միայն ինտերնետ միջավայրում ստանալու դասավանդվող նյութերը, այլև On-Line ռեժիմով ուսումնառել իրենց ուսումնական պլանի դասընթացները, մասնակցել քննարկումների, ինտեգրվել մայր բուհի ուսանողական կյանքին:
Երբևէ մտածե՞լ եք՝ ովքեր եք դուք՝ առաջնորդնե՞ր, թե՞ պարզապես կարգադրություններ կատարող անդեմ արարածներ, և ո՞ր հատկանիշներն են բնորոշ իսկական առաջնորդին: Այս հարցերի պատասխանները մենք ստացանք տնտեսագիտության ֆակուլտետում կազմակերպված «բաց» դասի ժամանակ: Նախաձեռնության հեղինակը տնտեսագիտության ամբիոնի վարիչ, պրոֆեսոր Ա. Ճուղուրյանն էր, մասնակիցները՝ 3-րդ և 4-րդ կուրսի ուսանողները:
Նստած մտածում էի՝ Աստված իմ, ես տառապում եմ այս բոլոր հիվանդություններով, սթրեսի հնարավոր ու անհնար տեսակներով, տագնապներով, վախերով…Եվ թվում էր՝ ինձ ոչինչ չի կարող փրկել, մեկ էլ հանկարծ սթափվեցի. ընդամենը մասնակցում էի Հոգեբանության ֆակուլտետի 2-րդ կուրսի «բաց» դասին «Հոգեբանություն» առարկայից և լսում շատ հետաքրքիր մի թեմա՝ սթրես, տագնապներ, հույզեր, դրանց առաջացման պատճառները, կանխարգելման միջոցները:
Ավելի ուշ դասախոս, հոգեբան (ընդ որում` պրակտիկ) Եվա Հովհաննիսյանը բացատրեց, որ այդ երևույթը կոչվում է «բժշկական ֆակուլտետի երրորդ կուրսեցու սինդրոմ», երբ հիվանդությունները ուսումնասիրելիս ուսանողին թվում է, թե ինքն ունի նշված բոլոր ախտանշանները: