logo-hy

  ՀՅՈՒՍԻՍԱՅԻՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

tum150

Թումանյան-150

Այսօր Հ. Թումանյանի ծննդյան 150-ամյակի կապակցությամբ Հյուսիսային համալսարանի դասախոսական և ուսանողական կազմը՝ ռեկտոր Բ. Մակիչյանի գլխավորությամբ, Լոռվա ձոր հասարակական կազմակերպության նախագահ Ս. Երիցյանի,  գրողների միության նախագահ Էդ. Միլիտոնի մասնակցությամբ, ծաղկեպսակ դրեցին գրողի՝Ազատության հրապարակում գտնվող հուշարձանին: Ողջունելով մասնակիցներին՝ ռեկտոր Բ. Մակիչյանը նշեց, որ  2009 թ.  Հյուսիսային համալսարանում ստեղծված թումանյանական «Վերնատուն» գիտական (ներկայումս՝ գիտամշակութային) կենտրոնի գործունեությունն ուղղված է եղել Ամենայն հայոց բանաստեղծի կյանքի ու ստեղծագործության ուսումնասիրությանը, նրա հոգևոր ժառանգության տարածմանը: Իսկ Թումանյանի կյանքի յուրաքանչյուր հիշարժան դրվագ բուհում նշվում է առանձնահատուկ շուքով: Իր խոսքում Բ. Մակիչյանն անդրադարձավ այն միջոցառումներին, որոնք նախաձեռնել  է բուհի  ղեկավարությունը թումանյանական տարվա կապակցությամբ՝ հատկապես կարևորելով  «Թումանյան-150» հոբելյանական հուշամեդալի հիմնադրումը (այն կտրվի թումանյանագիտության ոլորտում զգալի ներդրում ունեցող գործիչներին),  «Հյուսիսային համալսարան» պաշտոնաթերթի  «Թումանյան-150» հավելվածի տպագրումը,   համալսարանի դասախոսների և ուսանողների պատվիրակության այցելությունը Թումանյանի Դսեղիտուն-թանգարան (ի դեպ, փետրվարի 19-ին Դսեղ գյուղում կազմակերպվելիք թումանյանական միջոցառումների հանդիսավոր արարողության ընթացքում Հյուսիսային համալսարանի «Թումանյան-150» հուշամեդալով կպարգևատրվեն ՀՀ գրողների միության նախագահ Էդվարդ Միլիտոնյանը, բարեգործ Գագիկ Ծառուկյանը, ինչպես նաև Դսեղի և Երևանի Թումանյանի թանգարանները, իսկ Ազգային ժողովի պատգամավոր Վահե Էնֆիաջյանի, ինչպես նաև Հյուսիսային համալսարանի գիտական հետազոտությունների, նորարարական ծրագրերի և հետբուհական մասնագիտական կրթության կենտրոնի ղեկավար Գ․ Ասատրյանի և համալսարանի լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի ղեկավար Գ․ Հակոբյանի հուշամեդալները կհանձնվեն փետրվարի 20-ին Հյուսիսային համալսարանում կազմակերպվող «Թումանյան-150» միջոցառման ընթացքում։ 
Ռեկտորը նշեց նաև, որ  փետրվարի 20-ին համալսարանում կանցկացվի հոբելյանական հանդիսություն՝տարաբնույթ զեկուցումներով ու գեղարվեստական մասով: Բ. Մակիչյանը հատկապես կարևորեց ապրիլին կազմակերպվող «Հ. Թումանյանի հոգևոր ժառանգությունը և արդիականությունը» խորագրով միջազգային գիտաժողովը:Հյուսիսային համալսարանի ռեկտորը «Լոռվա ձոր» ՀԿ նախագահ Ս. Երիցյանին փոխանցեց  թումանյանական նյութերի փաթեթը՝ փետրվարի 19-ին Թբիլիսիում անցկացվելիք հանդիսավոր արարողությանը ներկայացնելու համար: Փաթեթը ներառում է բուհում վերջին տարիներին կազմակերպված թումանյանական գիտաժողովների նյութերն ու «Թումանյան-150» հոբելյանականհուշամեդալները, որոնք պետք է հանձնվեն Ժորա Սնխչյանին՝բանաստեղծ, թարգմանիչ, հասարակական գործիչ, Վրաստանի հայ գրողների «Վերնատուն» միության նախագահ, Վիրահայոց թեմի «Ռաֆայել Ջավախ» կրթամշակութային, երիտասարդական կենտրոնի ղեկավար, Էմմա Ախտյանին՝բանասիրական գիտությունների թեկնածու, «Հայկական գիտահետազոտական ասոցիացիա Վրաստանում» կազմակերպության ղեկավար, «Արևիկ» մանկական բարեգործական հիմնադրամի և համանուն ամսաթերթի հիմնադիր-ղեկավար, Սուլխան-Սաբա Օրբելիանու անվան պետական մանկավարժական համալսարանի երկարամյա դասախոս, պրոֆեսոր, հայոց լեզվի և գրականության ամբիոնի վարիչ, համալսարանի Հովհաննես Թումանյանի անվան կաբինետի ղեկավար և Արմեն Բայանդուրյանին՝Թբիլիսիի Պետրոս Ադամյանի անվան պետհայդրամ թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար:

Hayas1 Hayas2 Hayas3

  «Բաց» դասը անցկացնում են տնտեսագետ ուսանողները

Համալսարանում աստիճանաբար մեծ տարածում է գտնում ստուգարքները «բաց» դաս-սահիկահանդեսների միջոցով անցկացնելը, որոնց մասնակցում են տարբեր կուրսերի ուսանողներ, դասախոսական ու վարչական կազմից ներկայացուցիչներ: Այս անգամ «բաց» դաս-ստուգարքը «Կառավարչական աշխատանքների ընդունում» առարկայի շրջանակներում էր, դասախոս ու նախաձեռնության հեղինակ՝ Հայաս Հակոբյան: Նման օրինակով ստուգարքն անցկացնելը հնարավորություն է տալիս ուսանողներին գրեթե ամբողջությամբ տիրապետել դասընթացի նյութերին, քանի որ յուրաքանչյուր շնորհանդեսում ներառված են մի քանի ամբողջական թեմաներ: Ստուգարքի այս ձևը արդյունավետ է նրանով, որ ուսանողները, հետևելով մյուսների աշխատանքին, հենց ստուգարքի ընթացքում յուրացնում են նաև այլ թեմաներ:Միաժամանակ, ստուգարքը «բաց» դասերի ու սահիկահանդեսի միջոցով անցկացնելը մղում է ուսանողին ինքնուրույն հետազոտական աշխատանքի, ինչի շնորհիվ    հաճախ դուրս են գալիս թեմայի շրջանակներից՝ յուրացնելով դասընթացին առնչվող ավելի շատ նյութ:

               monitoring3     monitoring1   monitoring2

«Հեռակա ուսուցման դասընթացների կազմակերպում՝ հեռավար կրթական տեխնոլոգիաների զուգորդմամբ» դրամաշնորհային ծրագրի ամփոփիչ մշտադիտարկում

Հայաստանի բարձրագույն կրթության Նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի (ՆՄՀ) շրջանակներում 2016թ. դեկտեմբերի 23-ին «Կրթական ծրագրերի կենտոն» պետական հիմնարկի և Հյուսիսային համալսարանի միջև կնքված «Հեռակա ուսուցման դասընթացների կազմակերպում՝ հեռավար կրթական տեխնոլոգիաների զուգորդմամբ» դրամաշնորհային ծրագրի իրականացման աշխատանքների երկամյա շրջափուլը մոտեցավ իր ավարտին:

‹‹Հեռակա ուսուցման դասընթացների կազմակերպում՝ հեռավար կրթական տեխնոլոգիաների զուգորդմամբ» դրամաշնորհային ծրագրի նպատակն է խթանել ՀՀ-ում հեռավար կրթության զարգացումը, նպաստել կրթական ծառայությունների մատուցման տարածքային համաչափ զարգացմանն ու ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման միջոցով մարզերում բարձրագույն կրթության հասանելիության ապահովմանը: Ծրագրի իրականացումը բաղկացած էր չորս փուլերից: Ինչպես յուրաքանչյուր փուլի ավարտին, այնպես էլ չորրորդ, ամփոփիչ փուլի ավարտին 2018թ. դեկտեմբերի 19-ին ‹‹Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ԾԻԳ-ի ներկայացուցիչների հետ կայացավ կատարված աշխատանքների մշտադիտարկման ամփոփիչ հանդիպումը, որի ընթացքում քննարկվեցին ինչպես ծրագրի չորրորդ փուլի, այնպես էլ ծրագրի ողջ ընթացքում իրականացված աշխատանքներն ու գործողությունները, ծրագրով սահմանված նպատակների և ստեղծված արդյունքների համադրելիությունն ու այն խնդիրները, որոնք ի հայտ էին եկել ծրագրի իրականացման ընթացքում:

 Նշենք, որ Ծրագրի շրջանակներում Հյուսիսային համալսարանի երևանյան և ՀՀ Լոռու մարզի Ալավերդու մասնաճյուղում իրականացվել են հեռավար ուսուցման լաբորատորիաների վերանորոգման, կահավորման աշխատանքներ, լաբորատորիաները հագեցվել են համապատասխան համակարգչային սարքավորումներով: Աշխատանքներ են տարվել նաև համալսարանի կայքի վերափոխման և հեռաուսուցման Moodle համակարգին դրա հարմարեցման ուղղությամբ: Իրականացվել է հեռավար ձևաչափով տասնհինգ դասընթացների ուսումնական նյութերի թվայնացում՝ էլեկտրոնային շտեմարանների ստեղծում: Դրամաշնորհային ծրագրի համատեքստում մշակվել և հրատարակվել է «Հեռավար ուսուցում» ուսումնական ձեռնարկը: Իրականացվել են համալսարանի պրոֆեսորադասախոսական և վարչական անձնակազմի մեթոդական վերապատրաստումներ հեռավար դասընթացների կառուցման ուղղությամբ. հեռավար կրթության տեխնոլոգիաների, հեռավար դասընթացի ստեղծման առանձնահատկությունների և առցանց հաղորդակցման կանոնների ոլորտում:

Հայտարարություններ

Համադպրոցական մրցույթի ամփոփիչ արդյունքներ

13.05.2019
Համադպրոցական մրցույթի ամփոփիչ արդյունքներ

   Հ. Թումանյանի ծննդյան 150-ամյակին նվիրված համադպրոցական մրցույթի «Թ...

ՀԱՄԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

15.04.2019
 ՀԱՄԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

                  ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԻ 150-ԱՄ...

Գլխավոր նորություններ