Адрес |
РА, г. Ереван 0070, ул. Алека Манукяна 15а |
Тел: (+37410) 554452, 573317 |
Анонс
Կրթությունը
1978-1988 թթ. |
Երևանի Գոգոլի անվան թիվ 35 միջն. դպրոց |
1989-1994 թթ. |
Երևանի Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական ինստիտուտի պատմաաշխարհագրական ֆակուլտետի պատմության և իրավունքի բաժին, ունեմ պատմության և իրավունքի ուսուցչի որակավորում: |
1996-2000 թթ. |
Երևանի Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական ինստիտուտի ընդհանուր պատմության ամբիոնի ասպիրանտ: Ունեմ հետազոտողի աստիճան: |
Աշխատանքային գործունեությունը
1988-1989 թթ. |
Երևանի Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական ինստիտուտի գունանկարի ամբիոնում որպես լաբորանտ: |
1993-1998 թթ. |
Երևանի թիվ 73 միջնակարգ դպրոցում որպես պատմության և իրավունքի ուսուցիչ: |
1998-2017 թթ. |
Երևանի Շ. Ռուսթավելու անվան թիվ 23 միջն. դպրոց, փոխտնօրեն ուսումնական գծով, պատմության և հասարակագիտության ուսուցիչ: |
2004-2014 թթ.
2015-2017 թթ. |
Երևանի Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի համաշխարհային պատմության ամբիոնի դասախոս (պատմության դասավանդման մեթոդիկա): Երևանի Շ.Ռուսթավելու անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի տնօրեն, պատմության, ՀԵՊ և հասարակագիտության ուսուցիչ: |
Հրատարակած աշխատանքները
1999 – 2013 թթ. |
1999 - 2018 թթ. – Գիտական և մեթոդամանկավարժական ավելի քան 90 անուն հրատարակված աշխատանք` գիտական հոդվածներ, դասագրքեր, ուսուցիչների մեթոդական ձեռնարկներ. ուսուցիչների վերապատրաստումների ծրագրեր, ձեռնարկներ ու մոդուլներ, աշխատանքային տետրեր և այլն: Մասնավորապես՝Հայոց պատմություն. աշխատանքային տետրեր 6-12-րդ դասարանների համար, հեղինակ: |
2013 թ. |
Նոր և Նորագույն պատմություն /7-8-րդ դասարաններ/. մեթոդական ձեռնարկ ուսուցիչների համար, հեղինակ: |
2004 թ. 2005 թ.
2007 թ.
2008 թ.
2009 թ. 2009 - 2011 թթ. 2014 - 2018 թթ. |
Հայոց եկեղեցու պատմություն. դասագրքեր 6-8-րդ դասարանների համար, մեթոդական ապարատի հեղինակ: Հայոց եկեղեցու պատմություն. մեթոդական ձեռնարկ ուսուցիչների համար (6-8-րդ դասարաններ), հեղինակ: Հայոց եկեղեցու պատմություն. մեթոդական ձեռնարկ ուսուցիչների համար (9-10-րդ դասարաններ), հեղինակ: Տարրական դպրոցում պատմության դասավանդման ուսումնադաստիարակչական նպատակների և խնդիրների մասին, «Պատմություն և կրթություն» հանդես, թիվ 1-2, հոդվածի հեղինակ: Պատմություն, Հասարակագիտություն. ուսուցիչների 5–օրյա վերապատրաստումների պլան և նյութեր: Համաշխարհային պատմություն. 6-րդ և 8-րդ դասարանների դասագրքերի մեթոդական մասի հեղինակ: Ուսուցչի ձեռնարկ. համաշխարհային պատմություն 6-7, հեղինակ: Ուսուցչի ձեռնարկ. համաշխարհային պատմություն 8-9, հեղինակ: Համաշխարհային պատմություն. 7-րդ և 9-րդ դասարանների դասագրքերի մեթոդական մասի հեղինակ: Հայոց պատմություն. 10 – 12- րդ դասարանների ուսուցիչների մեթոդական ձեռնարկ, հեղինակ: Համաշխարհային պատմություն. 10 – 12- րդ դասարանների ուսուցիչների մեթոդական ձեռնարկ, հեղինակ: Հայոց պատմություն. 10-12րդ դասարանների դասագրքերի մեթոդական մասի հեղինակ: Համաշխարհային պատմություն. 10-12րդ դասարանների դասագրքերի մեթոդական մասի հեղինակ: |
Մասնակցությունը
1997 թ. |
Մարդու իրավունքների դասավանդումը Հայաստանի միջնակարգ դպրոցներում դասընթաց, «Մարդու իրավունքներ» առարկան դասավանդելու վկայական: |
1999 թ. |
«Քննադատական մտածողության զարգացումը կարդալու և գրելու միջոցով» ծրագիր. ստացել եմ ուսուցման մեջ ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման նպատակով ուսուցիչներին վերապատրաստող դասախոսի վկայական: |
2000-2016 թթ. |
«Քննադատական մտածողության զարգացումը կարդալու և գրելու միջոցով» ծրագրի շրջանակներում մոտ 450 ուսուցիչների և տնօրենների վերապատրաստում. որպես վերապատրաստող: |
2000-2005 թթ. |
ՀՀ ԿԳՆ ԿԱԻ «Ընդհանուր պատմություն» առարկայական հանձնաժողովի անդամ: |
2000 թ.
|
ՅՈւՆԵՍԿՕ-ի կողմից կազմակերպված` միջազգային չափանիշներով կրթության դասակարգման և վիճակագրության խնդիրներին նվիրված տարածաշրջանային սեմինար, Ալմաթա: |
2001 թ. |
Կրթական բարեփոխումների կենտրոնի և «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» ծրագրի կողմից կազմակերպված «Մարդու իրավունքներ», «Քաղաքացիական կրթություն», «Պետության և իրավունքի հիմունքներ» առարկաների դասընթաց. նշված առարկաների դասավանդման համար վկայական: |
2003թ. փետրվար- ապրիլ |
ՄԱԿ-ի կողմից կազմակերպված ՀՀ ընտրական հանձնաժողովի անդամների վերապատրաստում. որպես վերապատրաստող: |
2003 - 2008 թթ. 2006 - 2007 թթ.
2008 -2009 թթ.
2014 թ.
2012 -2015 թթ.
2015 – 2017 թթ.
|
ՀՀ ԿԳՆ ԿԱԻ կողմից կազմակերպվող <<Պատմություն>> և <<Հայոց եկեղեցու պատմություն>> առարկաների ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացներ, վերապատրաստող: ՀՀ ԿԳՆ ԾԻԳ - ի կողմից կազմակերպված <<Պատմություն>> և <<Հասարակագիտություն>> առարկաների ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացներ. վերապատրաստող: World Vision Armenia կազմակերպության կողմից կազմակերպված Լոռու մարզի 11 համայնքների դպրոցների ուսուցիչների մասնագիտական որակավորման բարձրացմանն ուղղված վերապատրաստումներ, վերապատրաստող: ՀՀ Կենտրոնական բանկի պատվերով՝ <<Այբ>> դպրոցի Դիլիջանի մասնաճյուղում ու մասնաճյուղի ուսուցիչների մասնագիտական որակավորման բարձրացմանն ուղղված վերապատուղղված վերապատրաստումներ. վերապատրաստող և մենթորական այցելություննաշխաաշխատանքներ: <<Հայաստանի մանուկներ>> հիմնադրամի /COAF/ պատվերով Արմավիրի մարզի 6 համայնքների դպրոցների ուսուցիչների մասնագիտական որակավորման բարձրացմանն ուղղված վերապատրաստումներ և մենթորական այցելություններ:
Երևանի Քանաքեռ-Զեյթուն վարչական շրջանի հ. 136, 85, Կենտրոնի՝ հ. 23, Մալաթիա-Սեբաստիայի՝ հ. 116 դպրոցների ուսուցիչների վերապատրաստումներ: |
Լեզուներ
Գերազանց տիրապետում եմ հայերենին և ռուսերենին, որոշակիորեն (մասնագիտական առումով) նաև` անգլերենին:
Կրթությունը
1984-1989թթ. Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական մանկավարժական ինստիտուտ
Աշխատանքային փորձ
1992-1999թթ. Երևանի թիվ 189 միջն. Դպրոց, անգլերենի ուսուչուհի
2009թ. մինչ օրս Հյուսիսային համալսարանի բանասիրության ամբիոնի անգլերեն լեզվի դասախոս
2010-2011թթ Հյուսիսային համալսարանի ավագ դպրոց. անգլերենի ուսուցչուհի, դասղեկ
2012-2013 թթ. Հյուսիսային համալսարանի ավագ դպրոցի տնօրեն, անգլերեն լեզվի ուսուցչուհի, դասղեկ
2013-2019թթ. Հյուսիսային համալսարանի ավագ դպրոց. անգլերենի ուսուցչուհի
Համակարգչային գիտելիքներ
Microsoft office word, Internet
Լեզուներ՝
հայերեն (մայրենի), ռուսերեն(լավ),անգլերեն(լավ)
Կրթություն
1993-1998թթ․ Վանաձորի պետական մանկավարժական համալսարանի պատմության ֆակուլտետ, ստացել եմ պատմության ուսուցչի որակավորում
Աշխատանքային փորձ
1998-2002թթ․ ք. Վանաձորի թիվ 1 պետական կրթահամալիրի միջին դպրոցում` պատմության ուսուցիչ
2002-2004թթ․ ք. Ստեփանավանի տեխնիկական գրադարանում` գրադարանավարուհի
2004-2011թթ․ Ռուսաստանի Դաշնություն, Դոնի-Ռոստով քաղաքի թիվ 78 կրթահամալիրում` պատմության ուսուցիչ
2017 թվականից դասավանդում եմ ք. Երևանի Հյուսիսային Համալսարանի ավագ դպրոցում և քոլեջում` դասախոս
Կարդացվող դասընթացներ
Հայոց պատմություն, Համաշխարհային պատմություն, Հայ եկեղեցու պատմություն
Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն
Կրթություն
1970-80թթ. Երևան Սուրեն Սպանդարյանի անվան N 24 միջնակարգ
1981-85թթ. Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտ, մաթեմատիկայի ֆակուլտետի մաթեմատիկա բաժին, ստացել եմ մաթեմատիկայի ուսուցիչ, դաստիարակ-մեթոդիստի որակավորում:
Աշխատանքային փորձ
1995թ –Ղազար Փարպեցու անվան միջն. դպրոց, մաթեմատիկայի ուսուցչուհի
2009թ. –Երևանի Հյուսիսային համալսարան , մաթեմատիկայի ուսուցչուհի
Անցել եմ բոլոր որակավորման փուլերը, որով կարող եմ աշխատել ավագ դպրոցում:
Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն
Կրթություն
2000-2004 թթ. ԵՊՀ բանասիրական ֆակուլտետի բակալավրիատի ուսանող
2004-2006թթ. ԵՊՀ բանասիրական ֆակուլտետի մագիստրատուրայի ուսանող
2006-2010թթ. ԵՊՀ ժամանակակից հայոց լեզվի ամբիոնի ասպիրանտ
2014-2017թթ. ԵՀՀ իրավագիտության ֆակուլտետի բակալավրիատի ուսանող
Գիտական աստիճան, կոչում
մագիստրոս
2006-2010թթ. ԵՊՀ ժամանակակից հայոց լեզվի ամբիոնի ասպիրանտ
Աշխատանքային փորձ
2007թ-ից առ այսօր Հյուսիսային համալսարանի Հայոց լեզվի, գրականության և լրագրության ամբիոնի դասախոս է։
2016թ-ից առ այսօր համատեղությամբ աշխատում է ՃՇՀԱՀ Մ. Աբեղյանի անվան ավագ դպրոցում։
Կարդացվող դասընթացներ
Հայոց լեզու և գրականություն
Հրապարակումների ընտրանի
Հրապարակումների ընտրանի /5 և ավելի/
1.«Շարադասությունը և նրա ոճական արժեքը Ս. Խանզադյանի «Մխիթար սպարապետ» և «Թագուհին հայոց» պատմավեպերում», Հայ նոր հազարամյակի մարտահրավերներին դեմ հանդիման գիտական նստաշրջանի նյութեր, Երևան, 2008թ., էջ45-58:
2.«Թումանյանը և Համաստեղը բարբառի մասին», Թումանյանը և XXI դարը գիտական նստաշրջանի նյութեր, Երևան, 2009թ., էջ53-61:
3.«Համեմատությունը Համաստեղի արձակում, Հումանիտար գիտությունների արդի հիմնախնդիրները գիտական նստաշրջանի նյութեր, Երևան, 2011թ., էջ180-187:
4.«Դարձվածները Համաստեղի արձակում», Հումանիտար գիտությունների արդի հիմնախնդիրները գիտական նստաշրջանի նյութեր, Երևան, 2011թ., էջ197-193:
5.«Համեմատությունը և նրա ոճական արժեքը Համաստեղի արձակում», Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման արդի հիմնախնդիրները, Երևան, 2012թ, էջ 489-497:
Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, գերմաներեն, անգլերեն։
ՀՅՈՒՍԻՍԱՅԻՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆԻ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑ
Հումանիտար հոսքով ավագ դպրոցում ինտերակտիվ մեթոդներով դասավանդում են հմուտ մանկավարժներ և դասախոսներ, որոնց մի մասը գիտությունների թեկնածուներ և դոկտորներ են: Պարբերաբար կազմակերպվող թեմատիկ միջոցառումները, էքսկուրսիաները Հայաստանի պատմամշակութային վայրերով հնարավորություն են ընձեռում դպրոցի սաներին ձեռք բերել հավելյալ գիտելիքներ, հարստանալ հոգեպես, ճանաչել ու սիրել հայրենի երկիրը: Ավագ դպրոցի աշակերտներն օգտվում են համալսարանի ենթակառուցվածքների ընձեռած հնարավորություններից։ Ուսման տարեկան վարձը 250.000 դրամ է, որը հնարավոր է վճարել նաև մաս առ մաս: Հյուսիսային համալսարանում կրթությունը շարունակելու դեպքում ավագ դպրոցի բարձր առաջադիմությամբ շրջանավարտների համար գործում են ուսման վարձի զեղչեր։
Սովորողի ընդունելությունը դպրոց
- Սովորողների ընդունելությունը դպրոց իրականացվում է տնօրենի հրամանով` երեխայի (սովորողի) ծնողի (նրա օրինական ներկայացուցչի) դիմումի հիման վրա:
2.Ընդունելությունը դպրոցում, որպես կանոն, կազմակերպվում է տվյալ տարվա հունիսի 1-ից մինչև սեպտեմբերի 1-ը,իսկ ծնողի ցանկությամբ ամբողջ տարվա ընթացքում:
3.Ավագ դպրոց ընդունվելիս երեխայի (սովորողի) ծնողը դպրոց է ներկայացնում հիմնական կրթության վկայականի բնօրինակը և.
- դիմում,
- 2 լուսանկար,
- երեխայի ծննդյան վկայականի պատճենը,
- տեղեկանք երեխայի առողջության մասին (սպասարկող բուժհիմնարկից),
- դպրոցից դպրոց սովորողի տեղափոխում (ընդունելությունը) (առաջինից բարձր դասարաններ ընդունվելու համար) փաստաթղթերը տեղափոխվում են էլեկտրոնային եղանակով:
- վկայագիր «կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի վերաբերյալ»՝ տրված տարածքային կառավարման պետական մարմնի կողմից, կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներին հատուկ դպրոց ընդունելու համար:
4.Հիմնական կրթության վկայական ստացած բոլոր աշակերտներն իրավունք ունեն ուսումը շարունակելու ավագ դպրոցի 10-րդ դասարանում: