Ապրիլի 9-ին Հյուսիսային համալսարանի հերթական առցանց խորհրդակցության ամենակարևոր նորություններից էր այն, որ վերագործարկվել է հակերային հարձակումից վնասված բուհի moodle հարթակը, և արդեն մի քանի օր է, ինչ տնտեսագիտության ֆակուլտետը հաջողությամբ հեռավար կրթություն է իրականացնում այդ հավելվածով: «Ակնհայտ է ուսանողների ակտիվությունն ու աշխուժությունը»,-փաստում է ֆակուլտետի դեկան Ք. Բայրամյանը: Շնորհակալության արժանացավ հեռավար ուսուցման կորդինատոր Ա. Ալեքսանյանը, որի տքնաջան աշխատանքի շնորհիվ հնարավոր եղավ կարճ ժամանակահատվածում կատարել գրեթե անհնարը՝ վերագործարկել հեռավար ուսուցման հարթակը՝ հավելվածում ներբեռնելով շուրջ 260 օգտատիրոջ տվյալներ և 120-ից ավելի դասընթացներ: Ինչպես նշեց Ա. Ալեքսանյանը, գրեթե պատրաստ է moodle հարթակով առցանց ուսուցման ուղեցույցը, ինչը հնարավորություն կտա և դասախոսներին, և ուսանողներին քայլ առ քայլ տիրապետել առցանց ուսուցման նրբություններին, կամ էլ վերհիշել վերապատրաստման ընթացքում ձեռք բերած գիտելիքները:
Խորհրդակցության ժամանակ քննարկվեցին նաև առցանց ուսուցման ընթացքի, այդ թվում կատարողականների գնահատման վերաբերյալ հարցեր: Ինչպես նշեցին դեկանները, բոլոր դասընթացները անխափան կերպով իրականացվում են, արխիվացվում են բոլոր նյութերը: Որակի ապահովման վարչության պետ Ն.Սիրականյանը ներկայացրեց առցանց ուսուցման վերաբերյալ դասախոսների և ուսանողների շրջանում կատարված հարցումների արդյունքները՝ նշելով, որ հարցումներն իրենց տեսակի մեջ եզակի են, և մի շարք բուհեր դիմել են Հյուսիսային համալսարանի ղեկավարությանը՝ հարցաշարերն իրենց հասանելի դարձնելու խնդրանքով: Որոշվեց հարցաշարերն ու հետազոտության արդյունքներն ամբողջությամբ զետեղել northern.am կայքում՝ հասանելի դարձնելով հեռավար ուսուցման արդյունավետ կազմակերպմամբ շահագրգիռ այլ բուհերի ևս: Նկատի ունենալով առցանց հարցման արդյունքները՝ որոշվեց ապահովել ուսանողներին էլեկտրոնային գրականությամբ, առաջիկայում կազմակերպել վերապատրաստումներ ՏՏ ոլորտին բավարար չափով չտիրապետող դասախոսների համար, առցանց ուսուցման գործիքակազմում ներառել մեծ թվով տեսադասեր: Ռեկտոր Մհեր Մակիչյանի առաջարկը՝ հավելյալ լարվածությունից խուսափելու համար այս ընթացքում որևէ այլ ֆակուլտետի չպարտադրել անցնել moodle հարթակով հեռավար ուսուցման, անցավ միաձայն: Խորհրդակցության ընթացքում քննարկվեց նաև համալսարանի ուսումնահետազոտական և բարեփոխումների գծով պրոռեկտոր Լ. Ֆլջյանի «Առարկայական ծրագրի շրջանակում կրթական վերջնարդյունքների, գնահատման մեթոդների և գնահատման համակարգի ձևավորման մեթոդաբանություն» մեթոդական ուղեցույցի կիրառմանն առնչվող հարցեր: Նշվեց, որ ուղեցույցը օգտակար կարող է լինել ՄԿԾ–ներով զբաղվող բուհի աշխատակիցների համար: Հանդիպման ընթացքում կարևորվեց նաև համալսարանում առցան ուսուցմանն առնչվող խորհրդակցությունների արդյունքները դասախոսական և ուսուցչական կազմին իրազեկելու հարցը:
Լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժին